"Io39;ve noticed that the UFC & TUF have some fans brainwashed or something. They still haveno39;t realized yet that the TV show is just a TV show. I did my job by entertaining people and if you ever paid any attention to me, thato39;s what Io39;m known for doing. Now, I wanted to let my fans know that Io39;m going to come back to the UFC & finish my contract. Not because the haters are talking shit about me being scared of Rashad or Titties or anybody else. Io39;m coming back for my fans & to shut Rashado39;s mouth up & shut Danao39;s mouth up. Then after that Io39;m going back to doing movies & I might do a boxing match once a year just to stay in shape. Hate on dis!"
http://www.bloodyelbow.com/2009/12/4/1185182/quinton-rampage-jackson-coming
Me he dado cuenta de que UFC y TUF han lavado el cerebro a algunos aficionados o algo asi. Todavia no se han dado cuenta todavia de que el programa de televisión es sólo un programa de televisión. Hice mi trabajo por entretener a la gente y si alguna vez me prestó atención a mi, eso es lo que soy conocido por hacer. Ahora, yo queria que mis fans supiesen que voy a volver a UFC y terminar mi contrato. No porque los que me odian hablen mierda de mi por tener miedo de Rashad o Titties o cualquier otra persona. Vuelvo por mis fans y para cerrar la boca a Rashad y a Dana. Después de esto voy a volver a hacer peliculas y podria hacer un combate de boxeo una vez al año sólo para mantenerme en forma."
Rampage vs Jackson ito39;s coming!!
Comentario